PRAKTIJKINFO
1. Nieuwe patiënten
Om voor alle patiënten een kwalitatieve dienstverlening te kunnen vrijwaren, hanteren we een patiëntenstop.
2. Raadpleging
-
- Maak je afspraak online of telefonisch. Kijk ook even na of een afspraak bij de verpleegkundige mogelijk is voor jouw vraag.
- We reserveren 15 minuten per afsprakenslot. Heb je meerdere problemen dan kan de arts je vragen een keuze te maken en voor de minder dringende zaken en nieuwe afspraak te maken.
- Kom je voor meerdere personen, maak dan één afspraak per persoon.
- Neem steeds je ID kaart mee. Vergeet ook eventuele documenten niet die moeten ingevuld worden. Kijk ook je medicatievoorraad even na zodat je een nieuw voorschrift kan vragen om tot een volgende raadpleging toe te komen.
- Indien je onverwacht verhinderd bent, gelieve tijdig te verwittigen zodat jouw afspraak vrijkomt voor iemand anders.
2. Belmomenten
Voor het bespreken van bloedresultaten of korte vragen kan u terecht tijdens de belmomenten. Voor uitgebreidere vragen of besprekingen plant u best een raadpleging in.
3. Huisbezoeken
We reserveren de huisbezoeken voor ernstig zieke patiënten en patiënten die niet zelfstandig naar de praktijk kunnen komen. Een huisbezoek vraag je telefonisch aan tussen 8u en 10u en wordt uitgevoerd volgens beschikbaarheid.
We doen huisbezoeken in een beperkte regio. Deze vind je terug op volgend kaartje.
3. Voorschriften/attesten
-
- Vraag tijdens een raadpleging voldoende voorschriften om tot de volgende raadpleging toe te komen. Zo hoeven er achteraf geen telefonische voorschriften aangevraagd te worden.
- Voor het invullen van attesten maak je een afspraak. Attesten die niet stroken met de waarheid worden geweigerd.